SOMRIGT I SKÄRGÅRDEN

Fortsatte min minisemestervecka med ännu mer skärgårdsliv. Ett av de bästa sätten att ta till vara på soliga sommardagar, tycker jag.

Åkte till Seglinge för fjärde året i rad, just denna helgen i juli. Börjar kännas som att jag kan det här nu. 

Har hängt hela helgen med de här galningar, och några till.

Vi har druckit bål och grillen har gått varm nästan hela tiden.

Tog en tur till Västra bergen, och där möttes vi av den här makalösa utsikten. Tröttnar aldrig på vyer som den här. Fridfullt och tryggt.

Nu är jag tillbaka hemma igen, och duschen efter dessa skärgårdsdagar var nog nästan det bästa av allt under hela helgen. Vildmarksliv i all ära, men gud vad jag uppskattar rinnande vatten och myggfria zoner.


I kväll har jag premiärtraskat i mina nyinköpta skor. Som bomull för fötterna. Jag är nöjd.

Kommentera här: