EN PLOGPINNE MINDRE

Tror aldrig det varit så skönt att komma hem som i dag! 
Veckan har som sagt varit ganska fullspäckad, även fast det inte varit så mycket i skolan. För någon dag sedan rammade jag ner en plogpinne med bilen. Förra veckan gick jag in i min bil, när den stod på gården. OBS! Inga lampor var på och jag höll på med telefonen. Klockan var sju på morgonen. Senare samma dag fick jag känna på hur det både känns och luktar att ha HUNDBAJS i håret. Folk går uppenbarligen med smutsiga skor inne i gymmet och kletar sedan det på medicinbollar.

Hann dra en fika med Janice under gårdagensen! Det var längesen. Senare åkte Nicole och jag till vårt andra hem, där det bokstavligen kryllade av folk i gymmet. Så det blev lite improvisation på styrketräningsfronten, plus simning. Skönt att träna utan tränare ibland så att man kan göra vad man vill, haha. 

Fredagens största grej var ändå att jag skrev mitt sista prov i finska, någonsin. Trots tabben (så fult ord) med böckerna så gick det nog ändå helt okej. Råplugga kanske funkar ändå? Inte i längden, men i sådana här "nödfall".

I alla fall, nu är jag hemhemma och tänker inte göra mycket alls. Mammas mat och egen säng blir bäst.


Kommentera här: