SLUT PÅ DET ROLIGA


Uttråkade Ida här, därav den överambitiöst redigerade bilden här ovanför. Och med den tillgjorda deppiga minen.
Hade sista luciauppträdandet i kväll. Så nu är det slut. Lite sorgligt så klart, men skönt. Kan äntligen måla mina fingernaglar igen, haha. Använder ju nagellack varje dag annars, så det har varit en pers att gå utan nu i några veckor. 
 
Jullovet fyller jag med choklad, se på tv och göra så lite som möjligt. Får lite (mycket) dåligt samvete när jag inte gör något vettigt, som t.ex. börja läsa på studentprov ordentligt eller hänga upp oupphängda tavlor i mitt rum. Har dessutom sträckt knät så kan inte simma som folk. Men ska paddla på med bara armarna i morgon är det tänkt, om det inte blivit bättre vill säga. 
Det sista jag vill säga är att jag MÅSTE klippa mitt hår, inom en väldigt snar framtid. Just nu hålls det uppsatt om man snurrar hela håret och lägger det som en bulle, om ni fattar? Det betyder att det är väääldigt tunnt i topparna. Och därmed risigt. Så blir nog besök hos frisören nästa vecka. Vill få bort den stora färgskillnaden mellan topparna och hårfästet också. Vi får se vad som händer och sker. Är nog första gången på flera år som jag verkligen vill klippa mig. Tack och hej!!
 
 

Kommentera här: